نوشته شده توسط : آتیلا احمدپور

لینک خرید ربات بازدید استوری انبوه اینستاگرام

در سال ها اخیر راه های زیادی برای جذب فالوور در اینستاگرام توسط سایت ها و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند ارائه شده که اکثر این روش ها سبب جذب فالوور فیک میشوند. گرچه در این میان روش هایی نیز برای جذب بازدید کننده وجود دارد که در صورت جذب بازدید کننده قطعا فالوور هایتان به صورت واقعی افزایش پیدا خواهد کرد.

در مقاله امروز نیز میخواهیم تمرکز خود را بر روی روش های جذب فالوور های واقعی در سال 2019 بپردازیم چرا که روش های قبلی مانند استفاده از ربات ها به دلیل بالا رفتن محدودیت های اینستاگرام قادر به انجام تمامی فعالیت ها به مانند قبل نبوده

البته برخی از ربات های اینستاگرام در حال حاضر راه های جایگزینی برای افزایش فالوور ارائه داده اند که در اینصورت میتوانید فعلا از برخی از ربات ها برای جذب فالوور در سال 2019 نیز استفاده کرده باشید. چه بسا که ما به جز ربات ها راه های دیگری را نیز برای شما در ادامه نشان میدهیم.

ربات مشاهده استوری به صورت انبوه فعالیت جدید ربات ها برای جذب فالوور

 

یکی از نوین ترین راه های افزایش فالوور واقعی در سال 2019 را میتوان به ربات های مشاهده استوری اختصاص داد. چرا که در حال حاضر این ربات ها میتوانند به راحتی و بدون هیچ محدودیتی اقدام به مشاهده استوری دیگر پیج ها کرده و باعث بیشتر دیده شدن پیج شما توسط ادمین های پیج های دیگر شوند.

لینک خرید فالوور اینستاگرام 

همانطور که در مقدمه به آن اشاره کردیم در حال حاضر ربات های اینستاگرام نمیتوانند به مانند قبل فعالیت های خود را انجام دهند چون اینستاگرام محدودیت های زیادی برای فعالیت هایی چون فالو کردن یا ارسال پیام دایرکتی و … که از فعالیت های اصلی ربات ها برای افزایش فالوور بود که میتوان گفت فعلا کارایی خود را از دست داده اند.

فعالیت هایی که ربات ها قبلا میتوانستند انجام بدهند و در حاضر به صورت کامل از انجام این فعالبت ها عاجز میباشند:

  • فالو کردن پیج های هدف
  • لایک کردن پست های هدف
  • ارسال کامنت
  • ارسال پیام به دایرکت پیج های هدف
  • آنفالو کردن فالووینگ های پیج
  • مشاهده استوری

اما در این میان برخی از ربات های اینستاگرام که انگشت شمار میباشند اقدام به اضافه کردن یک فعالیت در پنل ربات های خودشان کرده و فعالیت مشاهده استوری خود را بروز رسانی و شرایط آن را فراهم کرده اند که فعالیت مشاهده استوری بصورت انبوه انجام شود.

طبیعتا فعالیت مشاهده استوری نمیتواند به انداره فعالیت هایی مانند فالو کردن باعث جذب بازدید کننده و در ادامه سبب افزایش فالوور در پیج مربوطه شود. اما به دلیل این که این فعالیت یعنی مشاهده استوری به صورت گسترده و تعداد بالا در یک روز انجام میشود همین مورد باعث آن شده تا این فعالیت با جذب مناسب بازدید کننده و فالوور به یکی از فعالیت های مهم در سال 2019 برای جذب فالوو منجر شود.

صفحه پروفایل پیج را برای افزایش فالوور جذاب تر از همیشه بکنید!

این مورد را باید جدی بگیرید چرا که جذب بازدید کننده و فالوور پیج شما به این صفحه و کار کردن روی آن بستگی دارد. در نظر بگیرید شما اقدام به پست گذاری در پیج خود کرده اید در همین لحظه میتوانید از اکثر امکاناتی که در این بخش توسط اینستاگرام برای کاربران آماده شده استفاده کنید.

از قالب و کاور مناسب برای پست و هایلات های خود استفاده کنید.

امکانات و ابزاری که در بخش استوری اینستاگرام وجود دارد و شما از طریق این ابزار میتوانید داستان های خوبی را برای انتشار در پیج خود ترتیب ببنید. یا میتوانید برای بیشتر تعامل داشتن با فالوور هایتان از ابزار قابلیت بیزینس پروفایل اینستاگرام استفاده کنید.

مقاله مرتبط : جذب فالوور اینستاگرام ( چهار راه اصلی )

به صورت کلی از تمامی امکانت و پتانسیل های صفحه پروفایل خود استفاده کنید تا هر چه بیشتر این قسمت از اینستاگرام را جذاب تر کرده باشید چرا که هم جذب بازدید کننده و هم تبدیل آن به فالوور در این بخش از اینستاگرام صورت میگرد.

از تمامی امکانات موجود در بخش پست گذاری استفاده کنید

پست هایی که شما تا به حال منتشر کرده اید شکل اصلی صفحه پروفایل شما را تشکیل میدهد و بازدید کننده های زیادی بعد از هر پست گذاری را جذب پیج شما میکند و تولید محتوا مناسب در این قسمت از اینستاگرام میتوانید تعداد فالوور های شما را به مرور زمان به صورت واقعی افزایش دهد.

میتوانید پیج های زیادی را در اینستاگرام مشاهده کنید که با تولید محتوا مناسب فالوور های زیادی را جذب کرده اند.

ابزار جدیدی در این قسمت برای کاربران اضافه شده که یکی از این ابزار در قسمت پست گذاری write alt text میباشد. که این قسمت برای وارد کردن کلمه کانونی برای ثبت شدن در موتور های جستجوی گوگل میباشد که توصیه میکنیم از این گزینه در پست های خود استفاده کنید.

از قسمت استوری پیج خود نهایت استفاده را بکنید

بخش استوری که سال قبل در اینستاگرام اضافه شد از همان اوایل با استقبال بالای کاربرانش روبرو شد و همین انتظار وجود داشت که اینستاگرام به این بخش اهمیت بیشتری خواهد داد و چنین هم شد و در حال حاضر یکی از قسمت هایی میباشد که آپدیت و قابلیت های زیادی در آن اضافه شده است.

تا جایی که شما میتوانید به راحتی هر چه تمام اقدام به راه اندازی مسابقات اینستاگرامی با استفاده از ابزار برچسب ها در استوری یا از ابزار نوشتن و نقاشی در این قسمت نهایت استفاده را کرده و از خلاقیت خودتان استفاده کرده باشید.

میتوانید از برچسب های نظرسنجی، مسابقه، شمارش معکوس و … برای راه اندازی مسابقات اینستاگرامی در استوری استفاده کنید.

در این بین از امکان برچسب کردن استوری در بیو صفحه پروفایل که با عنوان هایلایت یا همان استوری های برگزیده یاد میشود چشم پوشی نکنید چرا که این موارد به تکی تک باعث افزایش فالوور در پیج خواهند شد.

برند سازی در اینستاگرام را در اولویت قرار دهید

ما در مقاله های قبلی در مورد برند سازی در اینستاگرام صحبت کردیم و گفتیم که برای این که در شغل یا حرفه خودتان بصورت حرفه ای پیشرفت کنید باید تمامی جوانب در مورد برند سازی را رعایت کنید تا با افزایش فالوور در اینستاگرام روبرو شوید.

اگر شما در برند سازی پیج خوب کار کنید قطعا به صورت روزانه بازدید کننده های جدیدی را جذب خواهید کرد که به صورت قطع میتوان گفت برند سازی یکی از راه های افزایش فالوور در سال 2019 میباشد چرا که افراد بیزینس کار و یا به قولی رقیب های کاری شما اهمیت زیادی به برند سازی خود نمیدهند.

برای مثال در کشور ما بیشتر خدماتی که ارائه میشوند به خصوص در اینترنت از پشتیبانی خوبی همراه نیستند و در صورتی که شما بتواندید پشتیبانی خوبی پس از فروش محصولات تان داشته باشید میتوانید در برند سازی خود قدم بزرگی را برداشته باشید. گرچه این مورد نیز فقط یکی از راه های برند سازی میباشد.

مقاله مرتبط: انتخاب اسم پیج مناسب برای برند سازی در اینستاگرام

اگر بتوانیم خلاصه تاثیر و قدرت برند سازی در اینستاگرام را برای شما نشان دهیم. میتوانیم مثال بازاریابی دهان به دهان را به شما بازگو کنیم. در این نوع بازاریابی که یکی از نوین ترین بازارایابی ها در حال حاضر میباشد برند شما با باز کردن پا در میان مردم و کسب محبوبیت آن ها توسط خود مردم تبلیغ میشود.

در نظر بگیرید هنگامی که یک شخص از محصولات شما استفاده کرده و برایش رضایت بخش بوده است. این امر باعث میشود آن فرد، کار و محصولات شما را به نزدیکان خود یا افرادی که دنبال خدمات مشابه هستند پیشنهاد داده و برند شما را تبلیغ کند.

با الگوریتم اینستاگرام بروز باشید

اینستاگرام برای خود قوانینی دارد که برای مثال اگر شما در برخی از فعالیت های پیج خودتان قوانین اینستاگرام را رعایت نکنید جریمه میشوید یا اگر برای مثال در تولید محتوای پیج نهایت دقت خود رابه کار بگیرید و بر اساس قوانین و شرایط ایده آل اینستاگرام فعالیت کنید احتمال این که پست های شما به صفحه اکسپلور رجوع کند زیاد خواهد بود.

جمع بندی

مشاهده استوری انبوه میتواند در حال حاضر کمک شایانی برای جذب فالوور در پیج شما کمک کند به صورتی که اگر از آن استفاده کردید دیگر نمیتوانید از استفاده آن دست بردارید.

چنانچه در مقاله های دیگر سایت اشاره کردیم داشتن صفحه پروفایل شیک و جذاب که همه چیز در جای خودش باشد میتواند در جذب فالوور کمک زیادی کند. برای این مورد باید به صورت مرتب پست گذاری و استوری در پیج خود منتشر کنید.

با برند سازی میتوانید در میان زبان مردم بیوفتید تا جایی که مردم و کاربران در اینستاگرام شما را تبلیغ کنند و آی دی شما را برای دوستان و نزدیکانشان اشتراک گذاری کرده باشند.

و در آخر این که همیشه در اینستاگرام فعال باشید و پست هایی که منتشر میکنید را بررسی کنید تا درک مناسبی از الگوریتم اینستاگرام دست تان بیوفتتد و از استفاده از قابلیت بیزینس پروفایل نیز چشم پوشی نکنید.

مقاله های دیگر

منبع : افزایش فالوور 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش فالوور رایگان , فالوور رایگان اینستاگرام , برنامه افزایش فالوور , جذب فالوور اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 ارديبهشت 1399 | نظرات ()