نوشته شده توسط : آتیلا احمدپور

رسانه‌های اجتماعی (به انگلیسی: Social media) رسانه‌های اجتماعی فناوری‌های رایانه‌ای هستند که ایجاد یا اشتراک اطلاعات، ایده‌ها، علایق شغلی و سایر شکل‌های گفتگو را از طریق جوامع و شبکه‌های مجازی، در قالب بسترهایی همچون وب و تلفن همراه تسهیل می‌کنند.

 

سوشال مدیا چیست؟


در عبارتی کوتاه سوشیال مدیا، شبکه‌های اجتماعی معنی می‌شود. سوشیال مدیاها ابزاری هستند برای بدست آوردن ترافیک و توجه مخاطبان به برند و کسب و کار شما.

یکی از بهترین راه های جذب مخاطب و لینک سازی،  اشتراک مطالب سایتتان در سایت های اشتراک محتوا (media social ) می باشد

یکی از ملاک های گوگل برای ارزش گذاری سایت ها، اشتراک گذاری مطالب آن سایت در شبکه های اجتماعی یا به اصطلاح سوشیال مدیا ها است که در زیر لیست ۲۰ سایت بسیار معروف را آوردم

برای نحوه اشتراک گذاری سریع تر در سایت های زیر قبلا تو این لینک توضیح دادم.

انواع سوشال مدیا:

1- فیسبوک (Facebook.com)
2توتیر (twitter.com)
3- تامبلر(tumblr.com)
4- پینترست(pinterest.com)
5- لینکدین(linkedin.com)
6- ردیت(reddit.com)
7ویکی (vk.com)
8- ماس سپیس(myspace.com)
9- YouTube.com
10- xing.com
11- buzznet.com
12- quora.com
13- medium.com

گفتنی است که خیلی از شبکه های اجتماعی بالا به علت فیلتر شدن نمی شه وارد شد و باید از فیلتر شکن استفاده شود.

علاوه بر فیس نما شبکه های اجتماعی فارسی دیگر مثل ویرگول و کلوب هم هستند که میتوانید مطالبتان را در آنها به اشتراک بزارید

منبع : سوشیال مدیا چیست ؟



:: برچسب‌ها: سوشیال مدیا , سوشیال مدیا چیست ؟ , سوشیال مدیا مارکتینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتیلا احمدپور

ورود به اکسپلور اینستاگرام ورود به اکسپلور اینستاگرام

 

اگر در تلاش هستید که پست های پیجتان بازدید بیشتری دریافت کند اما ناموفق هستید برای شما دوستان عزیز یک ترفند خوب را در این مقاله میگم تا بعد از چند روز پست شما هم در اکسپلور قرار بگیرید

اکسپلور اینستاگرام چیست ؟

اکسپلور اینستاگرام (یا همان Explore اینستاگرام!) صفحه‌ای است که پست‌هایی از صفحات سراسر دنیای اینستاگرام (چه آن‌ها را فالو کرده باشید و چه نکرده باشید) را برایتان نمایش خواهد داد. این پست‌ها طبق فعالیت‌های قبلی شما انتخاب می‌شوند و از الگوریتم‌هایی که برای دنبال کردن فعالیت شما در اینستاگرام تعبیه شده است، پیروی می‌کنند؛ جایی که می‌توان گفت صادقانه‌ترین مکان در دنیای اینترنت به شمار می‌رود. البته این الگوریتم تنها به عملکرد شما وابسته نیست، بلکه فعالیت دوستان‌تان را نیز زیر نظر می‌گیرد.

اکسپلور اینستاگرام اکسپلور اینستاگرام

برای دسترسی به بخش اکسپلور ، اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید. پایین صفحه چند آیکن می‌بینید. آیکنی که به شکل ذره‌بین است و بین دو آیکن خانه و علامت + قرار دارد، همان بخش اکسپلور اینستاگرام است.

اکسپلور اینستاگرام  چیزی نیست که بخواهید فعال یا غیرفعالش کنید!

خیلی ها با اسم فعال کردن اکسپلور برای دیگران یا از آنها پول میگیرند و یا اینکه پیجشان را هک می کنند ، مراقب همچین آدم هایی باشید .

اکسپلور اینستاگرام نه حذف می شود نه قفل!

 

چرا سریع تر باید اقدام به حذف فالوورهای فیک اینستاگرام کنید؟

اجازه بدهید کمی هم در مورد مزایای حذف فالوور فیک در اینستاگرام صحبت کنیم. اگر می خواهید سریع تر رشد کنید و فالوورهای واقعی تان افزایش پیدا کند ابتدا باید فالوورهای فیک، غیر فعال و کم فعالیت پیج تان را حذف کنید. این مهمترین دلیلی است که باعث می شود سریع تر فالوورهای فیک پیج اینستاگرام تان را حذف کنید.

لینک ربات : خرید ربات حذف فالوور فیک

یکی از روش های فوق العاده برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام که الان خیلی روی بورس است ورود به اکسپلور است. با وارد شدن پست هایتان به اکسپلور رشد چشمگیری را از نظر بالا بردن فالوورها تجربه خواهید کرد. وارد شدن به اکسپلور یک جور تبلیغ هدفمند ولی کاملا رایگان است که خیلی از پیج های اینستاگرامی ازش بهرمند شده اند.

فالوور فیک اینستاگرام فالوور فیک اینستاگرام

 

یکی از فاکتورهای مهم ورود به اکسپلور از دید الگوریتم اینستاگرام میزان تعامل فالوورهای کل پیج با پست های منتشر شده است. مثلا اگر یک پیجی 10 هزار فالوور داشته باشد در 15 دقیقه اولی که پستی منتشر می کند باید 100 تا لایک و 50 تا کامنت بگیرد. این در حالت عادی است! اگر تعامل مثلا دو برابر این باشد ورود پست به اکسپلور حتمی است.

اما شما فرض کنید پیجی 10 کا فالوور دارد و 8 کای آن فیک یا به هر دلیلی غیر فعال هستند. در این صورت پست منتشر شده فقط به 2 هزار نفر نمایش داده می شود و این باعث می شود نرخ تعامل در آن پیج به شدت پایین باشد.

نرخ تعامل عالی پیج نرخ تعامل عالی پیج

 

این قضیه باعث می شود اگر تبلیغ هم کنید به امید اینکه فالوورهای واقعی و جدید وارد پیج تان شوند و فکر کنید همه چیز درست می شود اصلا اینطور نیست! قبل از هر چیز اول باید فالوورهای فیک تان را پاک کنید و سپس اقدام به جذب فالوور واقعی جدید کنید.

پیشنهاد میکنم این ویدیو را حتما ببنید : الگوریتم اکسپلور اینستاگرام چه طور کار می کند؟ | بهترین توضیح در سال 2022

الگوریتم اکسپلور اینستاگرام چه طور کار می کند؟

الگوریتم اینستاگرام روز به روز در حال پیشرفت و هوشمندانه تر شدن است و به امکانات آن افزوده می شود. همانطور که قبلا گفتم، اینستاگرام با در نظر گرفتن واکنش هایی که شما روی پست هایی که در روز می بینید دارید متوجه علایق شما می شود.

البته این به منظور این نیست که محتوایی که در اکسپلور اینستاگرام می بینید صرفا علایق شماست! بله ممکن است علایق دوستان تان (کسانی که فالو کردید و شما را فالو کردند) هم باشد.

به همین خاطر ممکن است در اکسپلور خود پست هایی را ببینید که دوست نداشته باشید و چون فالوورهای شما آن ها را دوست دارند به شما نمایش داده می شود.

 

چگونه اکسپلور اینستاگرام را پاک کنیم؟

شاید شما هم به فکر حذف اکسپلور اینستاگرام هستید یا اینکه بخواهید اکسپلور اینستاگرام خود را پاک کنید. یکی از دلایلش این است که وقت تان را تلف می کند یا محتوای شلوغ آن برای شما آزار دهنده است. به خاطر همین هم به فکر بستن اکسپلور اینستاگرام خود هستید.

اکسپلور اینستاگرام نه حذف می شود نه قفل! اما می توانید محتوای آن را تغییر دهید و پست هایی که در آن می بینید مطابق میل شما باشد. در این صورت دیگر برای شما آزار دهنده نخواهد بود. در ادامه به شما می گویم که چطور اکسپلور اینستاگرام خود را پاکسازی کنید.

 

چگونه اکسپلور اینستاگرام را تغییر دهیم؟

شاید شما هم به دنبال این سوال هستید که چگونه اکسپلور اینستاگرام را پاکسازی کنیم یا چگونه اکسپلور اینستاگرام را ریست کنیم؟ دکمه ای وجود ندارد که با زدن آن بتوانید محتوای اکسپلور اینستاگرام خود را تغییر دهید اما راه کارهایی وجود دارد که اگر از آن ها استفاده کنید در مدت زمان کوتاهی می توانید اکسپلور اینستاگرام خود را تغییر دهید.

اولین کاری که برای مدیریت اکسپلور اینستاگرام باید انجام دهید این است که پست هایی که در اکسپلور اینستاگرام می بینید و دوست ندارید را باز کنید و از سه نقطه بالا سمت راست گزینه Not interested In This Post را بزنید. درست مثل تصویر زیر:

تغییر اکسپلور اینستاگرام تغییر اکسپلور اینستاگرام

 

دومین کار برای تغییر پست های پیشنهادی اینستاگرام در اکسپلور خود این است که پست هایی که علاقه دارید را بیشتر ببینید و با آن ها در تعامل باشید. وقتی پستی که باب میل تان نیست را می بینید به سرعت از آن عبور کنید و بر عکس پست هایی را که دوست دارید را حتما لایک و سیو کنید. با این کار بعد از مدت کوتاهی محتوای اکسپلور شما طبق سلیقه شما می شود.

 

اکسپلور اینستاگرام چه مزایایی دارد؟

به طور کلی اگر پست های شما وارد اکسپلور اینستاگرام شود

  • تعامل مخاطبان هدفمند شما با پیج تان بیشتر می شود
  • پست های شما بیشتر از حد ممکن دیده می شود
  • باعث افزایش فالوور پیج شما و قوی تر شدن برند شما خواهد شد
  • اگر محصولات و خدماتی برای فروش دارید هم قطعا فروشتان به طرز عجیبی افزایش پیدا می کند.
یکی از مهمترین مزیت های وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام نیاز نیتست هزینه ای را برای جذب فالوور  پرداخت کنید. چون به محض اینکه وارد اکسپلور شوند بدون هیچ هزینه ای فالوورهایشان روز به روز افزایش پیدا می کنند.

 

چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟

چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم ؟چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم ؟

 

خب بریم سراغ اصل مطلب یعنی وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام و افزایش فالوور رایگان و واقعی! تا اینجا بیشتر در مورد حاشیه های اکسپلور صحبت کردم ولی الان وقت این رسیده که به سوال مهم و پرتکرار چیکار کنم پستم بره تو اکسپلور تا سیل عظیمی از مخاطبان هدف وارد پیجم بشن جواب بدهم.

شاید پیش خود بگویید پست هایی که در اکسپلور دیده می شوند کاملا شانسی وارد اکسپلور شدند و هیچ معیار خاصی برای این کار وجود ندارد. بعضی ها هم عقیده دارند پیج های خیلی بزرگی که فالوورهای زیاد دارند و قدیمی هم هستند شانس بیشتری برای ورود به اکسپلور دارند. در صورتی که اصلا اینطور نیست! نه شانسی است و نه به قدمت و اعتبار پیج ربط دارد. پس داستان چیه؟ داستان اینه که الگوریتم اینستاگرام اصلا اونجوری که شما فکر می کنید نیست.

قبلا در مورد الگوریتم اینستاگرام و نحوه چیدمان محتوای درون اکسپلور برای مخاطبان صحبت کردم. اما الان قصد دارم در مورد الگوریتم ورود به اکسپلور اینستاگرام برای پیج های بیزنسی و کسانی که دوست دارند پست هایشان وارد اکسپلور شود صحبت کنم. پس در ادامه همراه من باشید.

 

بهینه سازی اکسپلور اینستاگرام

قبل از هر چیز باید اکسپلور اکانت اینستاگرام خود را بهینه کنید. منظورم اکانت بیزنسی یا اکانت کاری خودتان است. (تو اکانت شخص تون هر کاری دوست دارید انجام بدید) اکسپلور اینستاگرام خودتان باید پست هایی را به شما نشان دهد که دقیقا مطابق با حوزه کاری پیج تان است. این اولین و مهم ترین نکته قبل از ورود به اکسپلور است.

دلیلش هم این است که اینستاگرام متوجه حوزه فعالیت شما می شود و شانس وارد شدن پست های شما در اکسپلور نیز افزایش پیدا می کند.

قبلا در همین مقاله در مورد نحوه پاکسازی و تغییر محتوای پست ها در اکسپلور صحبت کردم و 2 راه کار خوب و کوتاه مدت به شما گفتم که حتما باید ازش استفاده کنید.

 

عنوان و کاور جذاب راز اصلی ورود به اکسپلور

یادم رفت این را به شما بگویم. همه پست ها به صورت پیشفرض وارد اکسپلور می شوند اما همه شون ماندگار نیستند! خب این یعنی چیه؟ یعنی اینکه هر پستی که در اینستاگرام منتشر می شود در اکسپلور هم دیده می شود اما اگر جذابیتی نداشته باشد سریع از اکسپلور بیرون می رود.

الگوریتم اینستاگرام پست ها را هنگام انتشار به چند نفری در اکسپلور نشان می دهد. اگر واکنش های نسبت به آن پست کم بود در اکسپلور افراد دیگر به هیچ وجه نشان داده نمی شود.

یکی از مهمترین عواملی که ممکن است پست های شما را در اکسپلور ماندگار کند انتخاب عنوان و کاور جذاب برای پست است. اگر همین حالا به پست های داخل اکسپلور خود توجه کنید حداقل 70 درصد از محتوای اکسپلور شما را پست هایی با عناوین جذاب (البته زرد) تشکیل داده اند.

پست هایی که قابل ذخیره شدن باشند منتشر کنید

یکی از مهمترین معیارهای اینستاگرام برای بردن پست ها در اکسپلور اینستاگرام تعداد سیو یا ذخیره پست است. اگر پست شما در مدت زمان کوتاهی از انتشارش سیوهای زیادی بگیرد احتمال وارد شدن پست تان به اکسپلور به شدت بالا می رود.

سعی کنید از پست هایی استفاده کنید که مردم مجبور باشند ذخیره اش کنند. مثلا اگر آشپزی آموزش می دهید سعی کنید دستور پخت غذا را فقط در یک اسلاید و به قدری سریع بگید که مخاطبان تان مجبور باشند چندین بار آن را ببینند تا متوجه اش شوند. به همین دلیل مجبوراند ذخیره اش کنند تا وقتی لازم شد باز هم ببینند.

یکی از بهترین مدل های پست ها در اینستاگرام که سیو بالایی هم می گیرد پست های چک لیستی یا آموزش چند مرحله ای است. اگر دوست دارید پست هاتون زیاد ذخیره شود حتما از این مدل پست ها استفاده کنید.

در نهایت از مخاطبان خود بخواهید تا پست شما را حتما ذخیره کنند. طبق تحقیقات انجام شده درخواست از مخاطبان تان احتمال اینکه کاری که شما می خواهید را انجام  دهند تا 30 درصد افزایش می دهد.

پست های کامنت گیر منتشر کنید

تعداد کامنت ها نیز مانند مورد قبلی یعنی ذخیره پست بسیار مهم است. به جرات می توان گفت اگر تعداد سیوها و کامنت های یک پست از تعداد معمول بالاتر باشد ورود پست شما به اکسپلور رد خود ندارد!

سعی کنید پست هایی منتشر کنید که افراد، اشتیاق بیشتری برای درج کامنت داشته باشند. مثلا پست خود را کامل نگیرید و در انتها از مخاطبان خود بخواهید ادامه مطلب را آن ها بگویند. مثلا 5 مورد از ترفندهای اینستاگرام را شما بگویند و 2 مورد دیگر را از مخاطبان تان بخواهید در کامنت ها بگذارند.

یا دقیقا مثل مورد قبلی درخواست کنید. البته کامنت چون توسط افراد دیگر دیده می شودافراد کمتری راغب هستند تا نظرشان را کمنت کنند. این روش هم دیگر جواب نمی دهد.

از تصاویر ترند در کاور پست تان استفاده کنید

یکی از راه های وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام این است که از تصاویر افراد معروف و ترند در کاور پست تان استفاده کنید. مثلا فرض کنید الان آقای مهران مدیری خیلی ترند است و اخبار مربوط به ایشان توی فضای مجازی خیلی زیاد است.

مثلا اکسپلور هم باز می کنید نصف پست ها در مورد مهران مدیری است. به همین دلیل اینستاگرام چهره مهران مدیری را به عنوان یک فرد معروف و ترند شناخته است. نکته مهم دقیقا همینجاست! اگر شما پستی در ارتباط با مهران مدیری منتشر کنید و روی کاور پست تان عکس او را قرار دهید اینستاگرام فکر می کند پست شما هم جزء پست های پرطرفدار است و بدون داشتن تعامل بالا آن را به اکسپلور می فرستد. این راز ورود به اکسپلور است که کسی به شما نمی گوید!

توقف روی پست هایتان را بالا ببرید

یکی از مهمترین عوامل برای این که پست های شما وارد اکسپلور اینستاگرام شود توقف بیننده ها روی پست های شماست. باید کاری کنید که مخاطبان تان (چه فالوورهای شما چه کسانی که از اکسپلور می آیند) روی پست های شما متوقف شوند. مثلا ویدیوی شما را چندین بار ببینند یا حداقل یک بار کامل تا آخر ببینند. این برای اینستاگرام به شدت مهم است. چرا که اینستاگرام به پیج هایی بها می دهد که محتوایی منتشر می کنند تا مردم بیشتری را درگیر کنند و مدت زمان ماندگاری شان در اینستاگرام بالا برود.

قلاب اول ویدیو به شدت مهم است. باید ابتدای ویدیو یک شوکی به مخاطب وارد کنید تا علاقه مند به دیدن ویدیو تا آخر شود. البته منظور این نیست که فقط توی ویدیوها باید قلاب داشته باشید! فرقی نمی کند در هر مدل پستی که توی اینستاگرام منتشر می کنید قلاب اولش خیلی مهم است.

 

استفاده از زیر نویس در ویدیوها نیز به بیشتر دیده شدن آن ها کمک بسیاری می کند. داشتن زیر نویس در ویدیوها باعث می شود که مخاطب ناخودآگاه همراه زیر نویس به دیدن کامل ویدیو بنشیند.

ترفند بعدی برای توقف بیشتر روی محتواها این است که مسابقه برگزار کنید. مسابقاتی از جنس افزایش تعامل برگزار کنید. مثلا موضوع مسابقه را طوری طراحی کنید که کاربر مجبور باشد چندین بار ویدیوی شما را ببیند. مثلا می توانید به این هم اشاره کنید که جواب مسابقه توی اسلاید 3 و 4 توضیح داده شده است. حال اگر سوال مسابقه کمی انحرافی باشد کاربران مجبورند چند بار اسلاید 3 و 4 را ببینند و این باعث افزایش ماندگاری کاربران روی پست شما می شود.

فیلم آموزشی : ویدیوی آموزشی چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم ؟ | شگفت انگیز ترین راه

 

5 نکته برای ورود به اکسپلور اینستاگرام

 
1) وقتی فالوئرهایتان آنلاین هستند محتوا منتشر کنید

این نکته شماره یک است، چون از همه ساده‌تر است. الگوریتم اینستاگرام پست‌های جدید را هنوز هم به فالوئرهایتان نشان می‌دهد.

کسب تعامل با فالوورهایتان اولین قدم برای ورود به اکسپلور اینستاگرام است.

آنالیز اینستاگرام را چک کنید و بهترین زمان برای انتشار محتوا را بر اساس آنلاین بودن فالوورهایتان را مشاهده کنید.

آنالیز اینستاگرام برای ورود به اکسپلور اینستاگرام آنالیز اینستاگرام برای ورود به اکسپلور اینستاگرام

 

نکته مهم : اگر فالوورهایتان در ساعتی آنلاین هستند که شما نیستید، محتوای مورد نظر خود را زمان‌بندی کنید تا در ساعت مورد نظر منتشر شود.
2) از پست‌های با تعامل بالا در اکسپلور بی‌آموزید

اگر اکانت‌های مربوط به حوزه کاری خود را دنیال می‌کنید؛ قطعا بهترین نمونه از آنها را در اکسپلور دیده‌اید.

شما با مشاهده دقیق عملکرد آنها، به چیزی که مخاطبان آینده شما دوست دارند ببینند ، پی خواهید برد.

با اینکه لایک در برخی کشورها دیگر نمایش داده نمی‌شود اما هنوز هم می‌توان پست‌های با تعامل بالا را تشخیص داد. مثلا اگر پستی در اکسپلور می‌بینید که هیچ علاقه‌ای به آن ندارید و یا اشتراکی با شما ندارد؛ مطمئن باشید که لایک بالایی داشته است.

3) به آنالیز توجه ویژه داشته باشید

به کارهایی که در حال حاضر انجام می‌دهید و برای مخاطبانتان جذاب است، نگاهی بی‌اندازید.

ببینید که عکس‌های شما را بیشتر دوست دارند یا ویدیو‌هایتان را؟

محتوای سرگرم کننده را بیشتر می‌پسندند یا آموزشی؟

اگر بتواید مخاطبانتان را مجاب کنید تا پست‌هایتان را لایک کنند و کامنت برای آنها بگذارند، تعامل آنها به شما کمک می‌کند تا به اکسپلور اینستاگرام بروید.

4) استوری‌های چشم‌گیر برای متقاعد کردن مخاطبانتان منتشر کنید

هنوز همه کاربران استوری در اکسپلور را نمی‌بینند، اما به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

پس برای آن آماده باشید. اما چطوری؟

ویل روبن، مدیر محصول اینستاگرام در گفتگویی گفته است: الگوریتم اینستاگرام، ترجیحات مشخصی برای قرار دادن استوری در اکسپلور دارد.

مهم‌ترین پارامتر برای انتشار استوری در اینستاگرام، علاقه کاربران بر اساس استوری‌هایی است که از فالویینگ‌های خود دیده‌اند.

اما الگوریتم موارد زیر را نیز در الویت قرار می‌دهد:

• ویدیو. آنها بیشتر دیده می‌شوند چون به طور خودکار در اکسپلور پخش می‌شوند. اما هنوز کیفیت مهم است. یک عکس عالی بهتر از ویدیو متوسط عمل می‌کند.

• استوری‌هایی با تصویر چشم گیر و متن کمتر

• استوری‌هایی که به محتوای معمول صفحه شما نزدیک هستند

5) ویدیوهای طولانی (IGTV) منتشر کنید

آی جی تی وی فضای اختصاصی خود را دارد. (بالا سمت راست اکسپلور) هنوز IGTV در اینستاگرام به اندازه استوری محبوب و کاربردی نیست. اما اینستاگرام به شدت روی این بخش خود سرمایه گذاری کرده و در حال تبدیل آن به یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های خود است.

 

چند سوال مهم در مورد اکسپلور اینستاگرام

 

از کجا بفهمم رفتم اکسپلور؟

از قسمت Insight پست می توانید بفهمید که پست تان توی اکسپلور رفته یا نه. در این قسمت بخشی با عنوان Explore وجود دارد که اگر پست شما وارد اکسپلور شده باشد تعداد ورودی های آن را می نویسد.

اکسپلور اینستاگرام اکسپلور اینستاگرام

 

چیکار کنم پستم بره تو اکسپلور؟

دقیقا نکاتی که در این مقاله درباره وارد شدن پست ها به اکسپلور گفته شده را به دقت انجام دهید.

  • چرا تو اکسپلور نمیرم؟

علت اکسپلور نرفتن خیلی از پست ها یا اینکه از اکسپلور ورودی نمی گیرند جذاب نبودن آن هاست.

  • راز ورود به اکسپلور اینستاگرام چیه؟

راز اصلی وارد شدن پست ها به اکسپلور این است که باید تعامل با مخاطبان تان را افزایش دهید. در کنار این
قضیه جذاب بودن پست هم باعث می شود پست شما وارد اکسپلور شود و همان جا ماندگار شود.

  • آیا خرید بسته یا پکیج رفتن به اکسپلور اینستاگرام خوب است؟

به هیچ وجه سعی نکنید الگوریتم اینستاگرام را دور بزنید. این روش های شاید در کوتاه مدت جواب بدهد اما
به هیچ وجه ماندگار نیستند. چون الگوریتم اینستاگرام مدام در حال پیشرفت و هوشمندتر شدن است.

  • تعداد لایک برای رفتن به اکسپلور چقدر باید باشد؟

تعداد لایک پست برای رفتن به اکسپلور اینستاگرام ملاک نیست! مهم تعداد سیو و کامنت های پست است که
باید در مدت زمان کوتاهی که پست منتشر می شود بالا باشد.



:: برچسب‌ها: اکسپلور اینستاگرام , راه های ورود به اکسپلور اینستاگرام , صفر تا صد ورود به اکسپلور اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتیلا احمدپور

ورود به اکسپلور اینستاگرام ورود به اکسپلور اینستاگرام

 

اگر در تلاش هستید که پست های پیجتان بازدید بیشتری دریافت کند اما ناموفق هستید برای شما دوستان عزیز یک ترفند خوب را در این مقاله میگم تا بعد از چند روز پست شما هم در اکسپلور قرار بگیرید

اکسپلور اینستاگرام چیست ؟

اکسپلور اینستاگرام (یا همان Explore اینستاگرام!) صفحه‌ای است که پست‌هایی از صفحات سراسر دنیای اینستاگرام (چه آن‌ها را فالو کرده باشید و چه نکرده باشید) را برایتان نمایش خواهد داد. این پست‌ها طبق فعالیت‌های قبلی شما انتخاب می‌شوند و از الگوریتم‌هایی که برای دنبال کردن فعالیت شما در اینستاگرام تعبیه شده است، پیروی می‌کنند؛ جایی که می‌توان گفت صادقانه‌ترین مکان در دنیای اینترنت به شمار می‌رود. البته این الگوریتم تنها به عملکرد شما وابسته نیست، بلکه فعالیت دوستان‌تان را نیز زیر نظر می‌گیرد.

اکسپلور اینستاگرام اکسپلور اینستاگرام

برای دسترسی به بخش اکسپلور ، اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید. پایین صفحه چند آیکن می‌بینید. آیکنی که به شکل ذره‌بین است و بین دو آیکن خانه و علامت + قرار دارد، همان بخش اکسپلور اینستاگرام است.

اکسپلور اینستاگرام  چیزی نیست که بخواهید فعال یا غیرفعالش کنید!

خیلی ها با اسم فعال کردن اکسپلور برای دیگران یا از آنها پول میگیرند و یا اینکه پیجشان را هک می کنند ، مراقب همچین آدم هایی باشید .

اکسپلور اینستاگرام نه حذف می شود نه قفل!

 

چرا سریع تر باید اقدام به حذف فالوورهای فیک اینستاگرام کنید؟

اجازه بدهید کمی هم در مورد مزایای حذف فالوور فیک در اینستاگرام صحبت کنیم. اگر می خواهید سریع تر رشد کنید و فالوورهای واقعی تان افزایش پیدا کند ابتدا باید فالوورهای فیک، غیر فعال و کم فعالیت پیج تان را حذف کنید. این مهمترین دلیلی است که باعث می شود سریع تر فالوورهای فیک پیج اینستاگرام تان را حذف کنید.

لینک ربات : خرید ربات حذف فالوور فیک

یکی از روش های فوق العاده برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام که الان خیلی روی بورس است ورود به اکسپلور است. با وارد شدن پست هایتان به اکسپلور رشد چشمگیری را از نظر بالا بردن فالوورها تجربه خواهید کرد. وارد شدن به اکسپلور یک جور تبلیغ هدفمند ولی کاملا رایگان است که خیلی از پیج های اینستاگرامی ازش بهرمند شده اند.

فالوور فیک اینستاگرام فالوور فیک اینستاگرام

 

یکی از فاکتورهای مهم ورود به اکسپلور از دید الگوریتم اینستاگرام میزان تعامل فالوورهای کل پیج با پست های منتشر شده است. مثلا اگر یک پیجی 10 هزار فالوور داشته باشد در 15 دقیقه اولی که پستی منتشر می کند باید 100 تا لایک و 50 تا کامنت بگیرد. این در حالت عادی است! اگر تعامل مثلا دو برابر این باشد ورود پست به اکسپلور حتمی است.

اما شما فرض کنید پیجی 10 کا فالوور دارد و 8 کای آن فیک یا به هر دلیلی غیر فعال هستند. در این صورت پست منتشر شده فقط به 2 هزار نفر نمایش داده می شود و این باعث می شود نرخ تعامل در آن پیج به شدت پایین باشد.

نرخ تعامل عالی پیج نرخ تعامل عالی پیج

 

این قضیه باعث می شود اگر تبلیغ هم کنید به امید اینکه فالوورهای واقعی و جدید وارد پیج تان شوند و فکر کنید همه چیز درست می شود اصلا اینطور نیست! قبل از هر چیز اول باید فالوورهای فیک تان را پاک کنید و سپس اقدام به جذب فالوور واقعی جدید کنید.

پیشنهاد میکنم این ویدیو را حتما ببنید : الگوریتم اکسپلور اینستاگرام چه طور کار می کند؟ | بهترین توضیح در سال 2022

الگوریتم اکسپلور اینستاگرام چه طور کار می کند؟

الگوریتم اینستاگرام روز به روز در حال پیشرفت و هوشمندانه تر شدن است و به امکانات آن افزوده می شود. همانطور که قبلا گفتم، اینستاگرام با در نظر گرفتن واکنش هایی که شما روی پست هایی که در روز می بینید دارید متوجه علایق شما می شود.

البته این به منظور این نیست که محتوایی که در اکسپلور اینستاگرام می بینید صرفا علایق شماست! بله ممکن است علایق دوستان تان (کسانی که فالو کردید و شما را فالو کردند) هم باشد.

به همین خاطر ممکن است در اکسپلور خود پست هایی را ببینید که دوست نداشته باشید و چون فالوورهای شما آن ها را دوست دارند به شما نمایش داده می شود.

 

چگونه اکسپلور اینستاگرام را پاک کنیم؟

شاید شما هم به فکر حذف اکسپلور اینستاگرام هستید یا اینکه بخواهید اکسپلور اینستاگرام خود را پاک کنید. یکی از دلایلش این است که وقت تان را تلف می کند یا محتوای شلوغ آن برای شما آزار دهنده است. به خاطر همین هم به فکر بستن اکسپلور اینستاگرام خود هستید.

اکسپلور اینستاگرام نه حذف می شود نه قفل! اما می توانید محتوای آن را تغییر دهید و پست هایی که در آن می بینید مطابق میل شما باشد. در این صورت دیگر برای شما آزار دهنده نخواهد بود. در ادامه به شما می گویم که چطور اکسپلور اینستاگرام خود را پاکسازی کنید.

 

چگونه اکسپلور اینستاگرام را تغییر دهیم؟

شاید شما هم به دنبال این سوال هستید که چگونه اکسپلور اینستاگرام را پاکسازی کنیم یا چگونه اکسپلور اینستاگرام را ریست کنیم؟ دکمه ای وجود ندارد که با زدن آن بتوانید محتوای اکسپلور اینستاگرام خود را تغییر دهید اما راه کارهایی وجود دارد که اگر از آن ها استفاده کنید در مدت زمان کوتاهی می توانید اکسپلور اینستاگرام خود را تغییر دهید.

اولین کاری که برای مدیریت اکسپلور اینستاگرام باید انجام دهید این است که پست هایی که در اکسپلور اینستاگرام می بینید و دوست ندارید را باز کنید و از سه نقطه بالا سمت راست گزینه Not interested In This Post را بزنید. درست مثل تصویر زیر:

تغییر اکسپلور اینستاگرام تغییر اکسپلور اینستاگرام

 

دومین کار برای تغییر پست های پیشنهادی اینستاگرام در اکسپلور خود این است که پست هایی که علاقه دارید را بیشتر ببینید و با آن ها در تعامل باشید. وقتی پستی که باب میل تان نیست را می بینید به سرعت از آن عبور کنید و بر عکس پست هایی را که دوست دارید را حتما لایک و سیو کنید. با این کار بعد از مدت کوتاهی محتوای اکسپلور شما طبق سلیقه شما می شود.

 

اکسپلور اینستاگرام چه مزایایی دارد؟

به طور کلی اگر پست های شما وارد اکسپلور اینستاگرام شود

  • تعامل مخاطبان هدفمند شما با پیج تان بیشتر می شود
  • پست های شما بیشتر از حد ممکن دیده می شود
  • باعث افزایش فالوور پیج شما و قوی تر شدن برند شما خواهد شد
  • اگر محصولات و خدماتی برای فروش دارید هم قطعا فروشتان به طرز عجیبی افزایش پیدا می کند.
یکی از مهمترین مزیت های وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام نیاز نیتست هزینه ای را برای جذب فالوور  پرداخت کنید. چون به محض اینکه وارد اکسپلور شوند بدون هیچ هزینه ای فالوورهایشان روز به روز افزایش پیدا می کنند.

 

چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟

چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم ؟چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم ؟

 

خب بریم سراغ اصل مطلب یعنی وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام و افزایش فالوور رایگان و واقعی! تا اینجا بیشتر در مورد حاشیه های اکسپلور صحبت کردم ولی الان وقت این رسیده که به سوال مهم و پرتکرار چیکار کنم پستم بره تو اکسپلور تا سیل عظیمی از مخاطبان هدف وارد پیجم بشن جواب بدهم.

شاید پیش خود بگویید پست هایی که در اکسپلور دیده می شوند کاملا شانسی وارد اکسپلور شدند و هیچ معیار خاصی برای این کار وجود ندارد. بعضی ها هم عقیده دارند پیج های خیلی بزرگی که فالوورهای زیاد دارند و قدیمی هم هستند شانس بیشتری برای ورود به اکسپلور دارند. در صورتی که اصلا اینطور نیست! نه شانسی است و نه به قدمت و اعتبار پیج ربط دارد. پس داستان چیه؟ داستان اینه که الگوریتم اینستاگرام اصلا اونجوری که شما فکر می کنید نیست.

قبلا در مورد الگوریتم اینستاگرام و نحوه چیدمان محتوای درون اکسپلور برای مخاطبان صحبت کردم. اما الان قصد دارم در مورد الگوریتم ورود به اکسپلور اینستاگرام برای پیج های بیزنسی و کسانی که دوست دارند پست هایشان وارد اکسپلور شود صحبت کنم. پس در ادامه همراه من باشید.

 

بهینه سازی اکسپلور اینستاگرام

قبل از هر چیز باید اکسپلور اکانت اینستاگرام خود را بهینه کنید. منظورم اکانت بیزنسی یا اکانت کاری خودتان است. (تو اکانت شخص تون هر کاری دوست دارید انجام بدید) اکسپلور اینستاگرام خودتان باید پست هایی را به شما نشان دهد که دقیقا مطابق با حوزه کاری پیج تان است. این اولین و مهم ترین نکته قبل از ورود به اکسپلور است.

دلیلش هم این است که اینستاگرام متوجه حوزه فعالیت شما می شود و شانس وارد شدن پست های شما در اکسپلور نیز افزایش پیدا می کند.

قبلا در همین مقاله در مورد نحوه پاکسازی و تغییر محتوای پست ها در اکسپلور صحبت کردم و 2 راه کار خوب و کوتاه مدت به شما گفتم که حتما باید ازش استفاده کنید.

 

عنوان و کاور جذاب راز اصلی ورود به اکسپلور

یادم رفت این را به شما بگویم. همه پست ها به صورت پیشفرض وارد اکسپلور می شوند اما همه شون ماندگار نیستند! خب این یعنی چیه؟ یعنی اینکه هر پستی که در اینستاگرام منتشر می شود در اکسپلور هم دیده می شود اما اگر جذابیتی نداشته باشد سریع از اکسپلور بیرون می رود.

الگوریتم اینستاگرام پست ها را هنگام انتشار به چند نفری در اکسپلور نشان می دهد. اگر واکنش های نسبت به آن پست کم بود در اکسپلور افراد دیگر به هیچ وجه نشان داده نمی شود.

یکی از مهمترین عواملی که ممکن است پست های شما را در اکسپلور ماندگار کند انتخاب عنوان و کاور جذاب برای پست است. اگر همین حالا به پست های داخل اکسپلور خود توجه کنید حداقل 70 درصد از محتوای اکسپلور شما را پست هایی با عناوین جذاب (البته زرد) تشکیل داده اند.

پست هایی که قابل ذخیره شدن باشند منتشر کنید

یکی از مهمترین معیارهای اینستاگرام برای بردن پست ها در اکسپلور اینستاگرام تعداد سیو یا ذخیره پست است. اگر پست شما در مدت زمان کوتاهی از انتشارش سیوهای زیادی بگیرد احتمال وارد شدن پست تان به اکسپلور به شدت بالا می رود.

سعی کنید از پست هایی استفاده کنید که مردم مجبور باشند ذخیره اش کنند. مثلا اگر آشپزی آموزش می دهید سعی کنید دستور پخت غذا را فقط در یک اسلاید و به قدری سریع بگید که مخاطبان تان مجبور باشند چندین بار آن را ببینند تا متوجه اش شوند. به همین دلیل مجبوراند ذخیره اش کنند تا وقتی لازم شد باز هم ببینند.

یکی از بهترین مدل های پست ها در اینستاگرام که سیو بالایی هم می گیرد پست های چک لیستی یا آموزش چند مرحله ای است. اگر دوست دارید پست هاتون زیاد ذخیره شود حتما از این مدل پست ها استفاده کنید.

در نهایت از مخاطبان خود بخواهید تا پست شما را حتما ذخیره کنند. طبق تحقیقات انجام شده درخواست از مخاطبان تان احتمال اینکه کاری که شما می خواهید را انجام  دهند تا 30 درصد افزایش می دهد.

پست های کامنت گیر منتشر کنید

تعداد کامنت ها نیز مانند مورد قبلی یعنی ذخیره پست بسیار مهم است. به جرات می توان گفت اگر تعداد سیوها و کامنت های یک پست از تعداد معمول بالاتر باشد ورود پست شما به اکسپلور رد خود ندارد!

سعی کنید پست هایی منتشر کنید که افراد، اشتیاق بیشتری برای درج کامنت داشته باشند. مثلا پست خود را کامل نگیرید و در انتها از مخاطبان خود بخواهید ادامه مطلب را آن ها بگویند. مثلا 5 مورد از ترفندهای اینستاگرام را شما بگویند و 2 مورد دیگر را از مخاطبان تان بخواهید در کامنت ها بگذارند.

یا دقیقا مثل مورد قبلی درخواست کنید. البته کامنت چون توسط افراد دیگر دیده می شودافراد کمتری راغب هستند تا نظرشان را کمنت کنند. این روش هم دیگر جواب نمی دهد.

از تصاویر ترند در کاور پست تان استفاده کنید

یکی از راه های وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام این است که از تصاویر افراد معروف و ترند در کاور پست تان استفاده کنید. مثلا فرض کنید الان آقای مهران مدیری خیلی ترند است و اخبار مربوط به ایشان توی فضای مجازی خیلی زیاد است.

مثلا اکسپلور هم باز می کنید نصف پست ها در مورد مهران مدیری است. به همین دلیل اینستاگرام چهره مهران مدیری را به عنوان یک فرد معروف و ترند شناخته است. نکته مهم دقیقا همینجاست! اگر شما پستی در ارتباط با مهران مدیری منتشر کنید و روی کاور پست تان عکس او را قرار دهید اینستاگرام فکر می کند پست شما هم جزء پست های پرطرفدار است و بدون داشتن تعامل بالا آن را به اکسپلور می فرستد. این راز ورود به اکسپلور است که کسی به شما نمی گوید!

توقف روی پست هایتان را بالا ببرید

یکی از مهمترین عوامل برای این که پست های شما وارد اکسپلور اینستاگرام شود توقف بیننده ها روی پست های شماست. باید کاری کنید که مخاطبان تان (چه فالوورهای شما چه کسانی که از اکسپلور می آیند) روی پست های شما متوقف شوند. مثلا ویدیوی شما را چندین بار ببینند یا حداقل یک بار کامل تا آخر ببینند. این برای اینستاگرام به شدت مهم است. چرا که اینستاگرام به پیج هایی بها می دهد که محتوایی منتشر می کنند تا مردم بیشتری را درگیر کنند و مدت زمان ماندگاری شان در اینستاگرام بالا برود.

قلاب اول ویدیو به شدت مهم است. باید ابتدای ویدیو یک شوکی به مخاطب وارد کنید تا علاقه مند به دیدن ویدیو تا آخر شود. البته منظور این نیست که فقط توی ویدیوها باید قلاب داشته باشید! فرقی نمی کند در هر مدل پستی که توی اینستاگرام منتشر می کنید قلاب اولش خیلی مهم است.

 

استفاده از زیر نویس در ویدیوها نیز به بیشتر دیده شدن آن ها کمک بسیاری می کند. داشتن زیر نویس در ویدیوها باعث می شود که مخاطب ناخودآگاه همراه زیر نویس به دیدن کامل ویدیو بنشیند.

ترفند بعدی برای توقف بیشتر روی محتواها این است که مسابقه برگزار کنید. مسابقاتی از جنس افزایش تعامل برگزار کنید. مثلا موضوع مسابقه را طوری طراحی کنید که کاربر مجبور باشد چندین بار ویدیوی شما را ببیند. مثلا می توانید به این هم اشاره کنید که جواب مسابقه توی اسلاید 3 و 4 توضیح داده شده است. حال اگر سوال مسابقه کمی انحرافی باشد کاربران مجبورند چند بار اسلاید 3 و 4 را ببینند و این باعث افزایش ماندگاری کاربران روی پست شما می شود.

فیلم آموزشی : ویدیوی آموزشی چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم ؟ | شگفت انگیز ترین راه

 

5 نکته برای ورود به اکسپلور اینستاگرام

 
1) وقتی فالوئرهایتان آنلاین هستند محتوا منتشر کنید

این نکته شماره یک است، چون از همه ساده‌تر است. الگوریتم اینستاگرام پست‌های جدید را هنوز هم به فالوئرهایتان نشان می‌دهد.

کسب تعامل با فالوورهایتان اولین قدم برای ورود به اکسپلور اینستاگرام است.

آنالیز اینستاگرام را چک کنید و بهترین زمان برای انتشار محتوا را بر اساس آنلاین بودن فالوورهایتان را مشاهده کنید.

آنالیز اینستاگرام برای ورود به اکسپلور اینستاگرام آنالیز اینستاگرام برای ورود به اکسپلور اینستاگرام

 

نکته مهم : اگر فالوورهایتان در ساعتی آنلاین هستند که شما نیستید، محتوای مورد نظر خود را زمان‌بندی کنید تا در ساعت مورد نظر منتشر شود.
2) از پست‌های با تعامل بالا در اکسپلور بی‌آموزید

اگر اکانت‌های مربوط به حوزه کاری خود را دنیال می‌کنید؛ قطعا بهترین نمونه از آنها را در اکسپلور دیده‌اید.

شما با مشاهده دقیق عملکرد آنها، به چیزی که مخاطبان آینده شما دوست دارند ببینند ، پی خواهید برد.

با اینکه لایک در برخی کشورها دیگر نمایش داده نمی‌شود اما هنوز هم می‌توان پست‌های با تعامل بالا را تشخیص داد. مثلا اگر پستی در اکسپلور می‌بینید که هیچ علاقه‌ای به آن ندارید و یا اشتراکی با شما ندارد؛ مطمئن باشید که لایک بالایی داشته است.

3) به آنالیز توجه ویژه داشته باشید

به کارهایی که در حال حاضر انجام می‌دهید و برای مخاطبانتان جذاب است، نگاهی بی‌اندازید.

ببینید که عکس‌های شما را بیشتر دوست دارند یا ویدیو‌هایتان را؟

محتوای سرگرم کننده را بیشتر می‌پسندند یا آموزشی؟

اگر بتواید مخاطبانتان را مجاب کنید تا پست‌هایتان را لایک کنند و کامنت برای آنها بگذارند، تعامل آنها به شما کمک می‌کند تا به اکسپلور اینستاگرام بروید.

4) استوری‌های چشم‌گیر برای متقاعد کردن مخاطبانتان منتشر کنید

هنوز همه کاربران استوری در اکسپلور را نمی‌بینند، اما به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

پس برای آن آماده باشید. اما چطوری؟

ویل روبن، مدیر محصول اینستاگرام در گفتگویی گفته است: الگوریتم اینستاگرام، ترجیحات مشخصی برای قرار دادن استوری در اکسپلور دارد.

مهم‌ترین پارامتر برای انتشار استوری در اینستاگرام، علاقه کاربران بر اساس استوری‌هایی است که از فالویینگ‌های خود دیده‌اند.

اما الگوریتم موارد زیر را نیز در الویت قرار می‌دهد:

• ویدیو. آنها بیشتر دیده می‌شوند چون به طور خودکار در اکسپلور پخش می‌شوند. اما هنوز کیفیت مهم است. یک عکس عالی بهتر از ویدیو متوسط عمل می‌کند.

• استوری‌هایی با تصویر چشم گیر و متن کمتر

• استوری‌هایی که به محتوای معمول صفحه شما نزدیک هستند

5) ویدیوهای طولانی (IGTV) منتشر کنید

آی جی تی وی فضای اختصاصی خود را دارد. (بالا سمت راست اکسپلور) هنوز IGTV در اینستاگرام به اندازه استوری محبوب و کاربردی نیست. اما اینستاگرام به شدت روی این بخش خود سرمایه گذاری کرده و در حال تبدیل آن به یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های خود است.

 

چند سوال مهم در مورد اکسپلور اینستاگرام

 

از کجا بفهمم رفتم اکسپلور؟

از قسمت Insight پست می توانید بفهمید که پست تان توی اکسپلور رفته یا نه. در این قسمت بخشی با عنوان Explore وجود دارد که اگر پست شما وارد اکسپلور شده باشد تعداد ورودی های آن را می نویسد.

اکسپلور اینستاگرام اکسپلور اینستاگرام

 

چیکار کنم پستم بره تو اکسپلور؟

دقیقا نکاتی که در این مقاله درباره وارد شدن پست ها به اکسپلور گفته شده را به دقت انجام دهید.

  • چرا تو اکسپلور نمیرم؟

علت اکسپلور نرفتن خیلی از پست ها یا اینکه از اکسپلور ورودی نمی گیرند جذاب نبودن آن هاست.

  • راز ورود به اکسپلور اینستاگرام چیه؟

راز اصلی وارد شدن پست ها به اکسپلور این است که باید تعامل با مخاطبان تان را افزایش دهید. در کنار این
قضیه جذاب بودن پست هم باعث می شود پست شما وارد اکسپلور شود و همان جا ماندگار شود.

  • آیا خرید بسته یا پکیج رفتن به اکسپلور اینستاگرام خوب است؟

به هیچ وجه سعی نکنید الگوریتم اینستاگرام را دور بزنید. این روش های شاید در کوتاه مدت جواب بدهد اما
به هیچ وجه ماندگار نیستند. چون الگوریتم اینستاگرام مدام در حال پیشرفت و هوشمندتر شدن است.

  • تعداد لایک برای رفتن به اکسپلور چقدر باید باشد؟

تعداد لایک پست برای رفتن به اکسپلور اینستاگرام ملاک نیست! مهم تعداد سیو و کامنت های پست است که
باید در مدت زمان کوتاهی که پست منتشر می شود بالا باشد.



:: برچسب‌ها: اکسپلور اینستاگرام , راه های ورود به اکسپلور اینستاگرام , صفر تا صد ورود به اکسپلور اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتیلا احمدپور

اینستاگرام این روز ها به برنامه محبوب ایرانی ها تبدیل شده تا حدی که هر شخصی میخواهد به هر دلیلی فالوور های پیج خود را افزایش داده تا بازدید کننده های زیادی را برای پست و استوری های خود جمع کرده باشد. در این میان برخی از افراد اقدام به خرید فالوور میکنند که از این رو فالوور های فیک اینستاگرام خودشان را به صورت ناخواسته افزایش خواهند داد.

البته افزایش فالوور فیک یک پیج تنها مربوط به خرید فالوور نبوده و اگر برای مثال شما از قدیمی های اینستاگرام باشید قطعا داخل پیج خود فالوور هایی را دارید که فعال نیستند و یا از آخرین آنلاینی آن ها ماه ها میگذرد.

در کل به اکانت هایی که فعال نبوده و از آخرین آنلاین بودن آنها ماه ها میگذرد میتوان آن ها را فالوور فیک نامید. برای حذف فالوور فیک چند راه وجود دارد که طی آپدیت جدید اینستاگرام این امکان فراهم شد که به سادگی هر چه تمام با ورود به قسمت فالوور ها در پیج خود، اقدام به حذف آن ها از پیج خود کرده باشید.

ما در این مقاله هم نحوه حذف فالوور فیک را به صورت دستی آموزش خواهیم داد و هم اینکه با ربات اینستاگرام اینبو شما را آشنا میکنیم که میتوانید به راحتی هر چه تمام، حذف فالوور فیک های خود را دست ربات بسپارید تا ربات اقدام به حذف فالوور فیک در پیج شما کرده باشد.

مقاله پیشنهادی همیار اینستاگرام : ۱۰ روش خلاقانه برای افزایش فالوور اینستاگرام (آپدیت شده)

 

تماس تماس

 

ویدیوی آموزش حذف فالوور فیک


مزایای حذف فالوورهای فیک

همانگونه که گفتیم برای اینکه شما بفهمید یک پیج فیک هست یا نه؟ باید موارد زیادی از جمله آخرین فعالیت آن اکانت در اینستاگرام، تعداد فالوور و فالووینگ های آن پیج، داشتن عکس پروفایل و… توجه کنید. اگر شما با توجه به موارد گفته شده اقدام به شناسایی و حذف فالوور های فیک خود کرده باشید میتوانید کارایی پیج خود را بیش از بیش بالا ببرید.

یکی از اصلی ترین الگوریتم های اینستاگرام برای اینکه یک پست به صفحه اکسپلور انتقال پیدا کند. نسبت تعداد واکنش نشان دادن فالوور های آن پیج به نسبت تعداد فالوور های کلی پیج مربوطه میباشد.

به این صورت که در نظر بگیرید تعداد فالوور های اکانت شما 10 هزار میباشد و در مقابل آن تعداد لایک و یا ویو های پست های شما به سختی به عدد 100 میرسد.

بالا بودن فالوور فیک یا همان فالوور های کم فعال میتواند دلایل زیادی از جمله خرید فالوور، پایین بودن فعالیت پیج شما و کم فعال بودن فالوور های شما و … باشد.  البته ناگفته نماند که به مرور زمان حتی اگر شما فرد فعالی در اینستاگرام هم باشید باز هم بر تعداد فالوور های کم فعال و به قولی فیک شما افزوده خواهد شد.

اگر شما تا به حال اقدام به خرید فالوور کرده باشید حتما تاثیر بدی که بر روی اکانت شما گذاشته را حس کرده اید. در کل اینستاگرام مخالف خرید فالوور بوده و سیاست اینستاگرام و یا هر شبکه اجتماعی دیگر این میباشد که دنبال کننده های یک پیج به صورت طبیعی بالا برود از این رو تا حد امکان از خرید و افزایش فالوور به صورت فیک خودداری کنید.

همانطور که اینستاگرام از افزایش فالوور فیک مخالف میباشد قطعا با حذف فالوور فیک موافق بوده و احتمالا دلیل آپدیت جدید خود که با استفاده از این ویژگی میتوانستیم اقدام به حذف فالوور در اینستاگرام کرده باشیم را آپدیت کرد.

در مورد دیگر مزایای حذف فالوور فیک به جز بالا رفتن احتمال اینکه پست های شما به صفحه اکسپلوور برود بالا خواهد بود. میتوان به واقعی تر شدن پیج شما اشاره کرد که این مورد به تنهایی باعث معتبر شدن اکانت شما در نظر ربات های اینستاگرام شده و روز به روز به تعداد بازدید کننده های شما افزوده خواهد شد.

روش های پاک کردن فالوور در اینستاگرام

قبلا برای حذف فالوورهای خود تنها راهی که داشتید این بود که آن پیج را بلاک کنید تا آن اکانت مربوطه از لیست فالوو بهره‌ور های شما پاک شود .اما همان طور که گفتیم در آپدیت جدید ،حذف فالوور در ایسنتاگرام با اضافه شدن گزینه های با عنوان حتی میتوانید اقدام به پاک کردن فالوور های فیک خود کرده باشید .

 

راه های حذف فالوور فیک در اینستاگرام (2020 + ربات حذف فالوور فیک)
راه های حذف فالوور فیک در اینستاگرام (2020 + ربات حذف فالوور فیک)آیا فالوور های فیک مانع افزایش بازدید و تعامل در پیج شما می شود ؟! آیا ربات برای حذف فالوور فیک وجود دارد ؟



البته قبل از اینکه اکانتی را remove کنید اول داخل صفحه پروفایل آن شده و بررسی های لازم که در مطالب بالا برای شما گفتیم را انجام دهید و در صورت اینکه دیدید اکانت مربوطه فیک یا همان کم فعال بوده اقدام به حذف آن بکنید.

به همین منظور برای پاک کردن فالوور های فیک خود با مراجعه به صفحه پروفایل و لمس نوشته followers وارد لیست اکانت های دنبال کننده خود شوید.

 

روش های پاک کردنروش های پاک کردن

 

در ادامه بعد از اینکه بررسی های لازم برای تشخیص واقعی یا فیک بودن آن ها کردید کافی ایست با لمس آیکون سه نقطه مانند در روبرو هر اکانت در این لیست در کادر باز شده نوشته remove را انتخاب کنید.

با انجام این روش میتوانید به حذف اکانت های مد نظر خود از لیست فالوور های خود کرده باشید. البته همانطور که گفتیم این روش عیبی دارد و آن عیب زمانی خود را نشان میدهد که تعداد فالوور های شما بیش از حد باشد.

صرفا استفاده از این روش به صورت دستی، زمانی به درد میخورد که شما بنا به دلایلی بخواهید یک پیج مشخص را از لیست فالوور های خود پاک کنید.

اما نگران نباشید اگر تعداد فالوور های شما بالا باشد دیگر نیاز ندارید که به صورت دستی و تک تکی اقدام به حذف فالوور های فیک خود کرده باشید. چون در ادامه شما را با سیستم ربات اینستاگرام آشنا خواهیم کرد به راحتی میتوانید با تنظیم آن، حذف فالوور های فیک خود را به دست ربات بسپارید.

برنامه حذف فالوور فیک در اینستاگرام

اگر مطالب بالا را به خوبی مطالعه کنید متوجه خواهید شد که حذف فالوور فیک و به هر حال تشخیص این پیج ها از پیج های واقعی تر کمی سخت بوده و در کل زمان بر میباشد به خصوص زمانی که شما فالوور های زیادی را داشته باشید.

راه های افزایش فالوور در سال 2019 : ربات بازدید استوری انبوه

از این رو شما میتوانید برای حذف فالوور فیک اکانت خودتان از ربات اینستاگرام اینبو استفاده کنید. طی بروز رسانی که 2 ماه قبل در هسته ربات اینبو صورت گرفت. ویژگی جدیدی در قسمت تعیین نوع فعالیت ربات اینبو با نام حذف فالوور فیک اضافه شد که شما با استفاده از آن میتوانید به راحتی هر چه تمام از دست فالوور های فیک اینستاگرام خودتان خلاص شوید.

برنامه حذف فالووربرنامه حذف فالوور


خرید ربات اینستاگرام

برای استفاده از ربات اینستاگرام اینبو کار بسیار ساده ای پیش رو دارید اول از همه اینکه با ورود به پنل ربات، اقدام به ثبت نام داخل ربات کرده و سپس با ورود به پنل ربات از یک روز تست رایگان ربات استفاده کنید و بعد خودتان اقدام به ساخت ربات اینستاگرام و فعال کردن گزینه حذف فالوور فیک کرده باشید.

برای ساخت ربات اینستاگرام میتوانید مقاله مربوطه را مطالعه کرده و از دیگر امکانات ربات که باعث افزایش فالوور واقعی خواهد شد استفاده کنید. اما اگر قصد شما از استفاده ربات برای حذف فالوور فیک اکانت خودتان میباشد. کافی ایست بعد از ثبت پیج داخل ربات، با ورود به قسمت تنظیمات ربات پیج خود، کلید حذف فالوور فیک را روشن کرده و سپس ربات خود را روشن کنید.

با انجام این کار، ربات به مدت 24 ساعت شروع به حذف فالوور فیک پیج شما خواهد کرد و نزدیک به 900 اکانت فیک و کم فعال را از پیج شما طی یک روز حذف خواهد کرد. حال شاید از خود بپرسید که معیار ربات اینبو برای حذف فالوورهای فیک یک حساب چه چیز هایی میباشد؟

ربات اینستاگرام اینبو بر سه اساس کلی اقدام به شناسایی اکانت های فیک و کم فعال میکند.

  1. نداشتن عکس پروفایل اکانت مربوطه: اگر یک اکانت اینستاگرام که شما را فالو کرده و در قسمت فالوور های شما میباشد عکس پروفایل نداشته باشد ربات آن را به عنوان پیج فیک خواهد شناخت.
  2. نداشتن پست اکانت مربوطه: در صورت موجود نبودن یک پست داخل یک پیج، ربات آن اکانت را فیک شناسایی کرده و آن را حذف خواهد کرد.
  3. بالا بودن تعداد فالووینگ های اکانت: اگر پیج مربوطه بالای 6 هزار فالووینگ داشته باشد ربات، آن را اکانت فیک تشخیص خواهد داد.

در صورت موجود بودن یکی از این شرایط گفته شده ربات آن پیج را شناسایی و سپس آن را از لیست فالوور های شما حذف خواهد کرد.

البته ناگفته نماند که یکی از ویژگی های ربات اینبو حذف فالوور های فیک میباشد و شما به غیر از این ویژگی میتوانید از دیگر قابلیت های ربات برای افزایش فالوور واقعی استفاده کنید.

فیلم آموزشی حذف فالوور اینستاگرام

آموزش خرید پیج اینستاگرام
آموزش خرید پیج اینستاگرامشاید برای شما هم پیش آمده باشد که حالا به هر دلیلی بخواهید برای خودتان یا برای شغلتان پیج اینستاگرامی بخرید، ولی هنگام خرید سوالاتی پیش

جمع بندی

امروز ما از مزایای حذف فالوور فیک برای شما گفتیم و به این موارد اشاره کردیم که برای این که یک پیج معتبر در نگاه ربات های اینستاگرام داشته باشید تا احتمال اینکه پست هایتان به صفحه اکسپلور برود و یا تعداد بازدید کننده های پیج تان بالا رود میتوانید فالورو های بی ارزش خود را حذف کنید.

در این بین برای شما نیز از ربات اینستاگرام اینبو گفتیم که با استفاده از آن میتوانید روزانه بالای 900 فالوور بی ارزش خود را ریمو کرده باشید. البته حذف فالوور فیک تنها یکی از قابلیت های متعدد ربات اینستاگرام اینبو میباشد که میتوانید از این ویژگی ها نیز برای افزایش فالوور خود به صورت کاملا واقعی استفاده کنید.

دانلود پی دی اف مقاله

منبع : حذف فالوور فیک 



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آتیلا احمدپور

3 روز تا رسيدن به اکسپلور اينستاگرام3 روز تا رسيدن به اکسپلور اينستاگرام

 

اکسپور اینستاگرام منتظر شماست… شما با این مقاله به راحتی وارد اکسپلور اینستاگرام خواهید شد.

این مقاله به غیر از اینکه به شما کمک می‌کند وارد اکسپلور اینستاگرام شوید بلکه در نهایت پیج شما را به شکلی مدیریت میکند که شما به راحتی می‌توانید یک جامعه‌ی فعال در اینستاگرام داشته باشید تا به راحتی کسب و کاری که در ذهن دارید را راه بیاندازید و محصولات خود را به فروش برسانید.

اگر نمی‌دانید چگونه از اینستاگرام درآمدزایی کنید پیشنهاد می‌کنم مقاله کسب درآمد از اینستاگرام را مطالعه کنید.

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه | کاملا رایگان! | مقصد
آموزش کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه | کاملا رایگان! | مقصدکسب درآمد از اینستاگرام امروزه یکی از دغدغه های هر کاربر اینستاگرامی است؛ در این مقاله آموزش کسب درآمد از اینستاگرام را بصورت قدم به قدم به شما یاد می‌دهیم.

در 3 روز پيج اينستاگرام شمارا برای راهيابی به اکسپلور اينستاگرام آماده ميکنيم، لطفا تا آخر اين ماجرا با ما همراه باشيد و تک به تک کارهايی که میگوییم را انجام دهيد.

قبل از شروع به کار اول اطلاعاتی در مورد اکسپلور اينستاگرام را بايد بدانيد.

اکسپلور اینستاگرام  اکسپلور اینستاگرام

فهرست مطالب

  • اکسپلور اينستاگرام چيست؟
  • الگوريتم اکسپلور اينستاگرام به صورت خلاصه چيز هايی که تاثیر زیادی روی انتخاب اکسپلور اینستاگرام دارند:
  • مزايای اکسپلور اينستاگرام
  • چگونه در اکسپلور اينستاگرام ديده شويم
    روز 1
    روز 2
    روز 3
  • گفته های پايانی در مورد اکسپلور اينستاگرام
    اکسپلور اينستاگرام چيست؟

اکسپلور اینستاگراماکسپلور اینستاگرام

 

تصویری که در بالا ميبينيد اکسپلور اينستاگرام است، در اين صفحه ويديو ها، Reelsها، تصاوير، IGTVها برای شما نمايش داده ميشود. دليل اهميت والای اين صفحه اين است که طبق مطالعات آماری روزانه بيشتر از 200 ميليون حساب در اينستاگرام اکسپور را چک ميکنند. اين آمار عجيب و غريب باعث شده است که اهميت اين صفحه خيلي بيشتر شود و افراد با استفاده از اکسپور اينستاگرام مخاطبين زيادی برای محتوای خود پيدا کنند.

اين قانون از کسب و کار در ذهنتان باشد که ميگويد (اگر مخاطب داشته باشيد، درآمد هم خواهيد داشت).

الگوريتم اکسپلور اينستاگرام

الگوريتم اکسپلور اينستاگرام به شکلی هست که هيچ وقت اکسپلور دو نفر نميتواند مانند همديگر باشد،ميتوان به صورت تقريبی گفت که اکسپلور هر فرد نسبت به علايق او چيدمان ميشود.اینستاگرام برای مديريت اکسپلور از سیستم رتبه‌بندی فید اکسپلور (Explore Feed Ranking System) کمک می‌‎گیرد.

پایه و اساس این سیستم، فناوری یادگیری ماشین است. این فناوری برای طراحی صفحه اکسپلور هر کاربر از منابع اطلاعاتی و سیگنال‌های رتبه‌بندی مختلف استفاده می‌کند.

خرید اکسپلور اینستاگرام | خدمات اکسپلور اینستاگرام | مقصد
خرید اکسپلور اینستاگرام | خدمات اکسپلور اینستاگرام | مقصددیگر نیازی نیست ماه ها روی تولید محتوا وقت بزارید، با استفاده از خرید اکسپلور اینستاگرام می‌توانید در عرض چند دقیقه به اکسپلور اینستاگرام برسید!

به صورت خلاصه چيز هايی که تاثیر زیادی روی انتخاب اکسپلور اینستاگرام دارند:

نکات تاثیرگذار بر اکسپلور اینستاگرامنکات تاثیرگذار بر اکسپلور اینستاگرام

 

شما باید نوشته های زیر را در نظر داشته باشید تا بتوانید الگوریتم اکسپلور اینستاگرام را بشناسید و با استفاده از آن محتوای مناسب برای اکسپلور اینستاگرام تولید کنید.

  • پست هايي که ذخيره کرده ايد. (پست هایی که ذخیره میکنید در الگوریتم اکسپلور اینستاگرام به شکلی تعبیر میشود که انگار پست ذخیره شده و محتوای آن سلیقه ی شما است.)
  • پست ها و محتوايی که تعامل بالايی دارند. (پست هایی که در حالت کلی در اینستاگرام تعامل زیادی دارند، به شما نمایش داده میشوند. به خاطر اینکه الگوریتم اکسپلور اینستاگرام به این فکر است که شما هم به این پست علاقه خواهید داشت.)
  • پست هايی که به اشتراک ميگذاريد. (پست هایی که به دوستانتان میفرستید یا آنها به شما میفرستند را اینستاگرام شناسایی میکند و در اکسپلور اینستاگرام شما محتوای مانند آن را نشان میدهد.)
  • لوکيشنی که با آن وارد اينستاگرام ميشويد. (منطقه جغرافيايی شما)
  • پيج هايی که دنبال ميکنيد. (100% پیج هایی که دنبال میکنید و محتوایی که آنها پخش میکنند را اینستاگرام شناسایی میکند و محتوای مشابه آن را برای شما نشان میدهد.)
  • فعاليت های فالوور های شما. (به غیر از اینکه الگوریتم اینستاگرام علایق شما را در نظر میگیرد به علایقی که دوستان شما دارند و فعالیت های آنها توجه خاصی دارد چون به این فکر است که احتمال اینکه محتوای آنها را شما هم دوست داشته باشید زیاد است.)


ویدیو آموزشی اکسپلورر اینستاگرام<br/>

 

اکسپلور اینستاگرام چیست؟
اکسپلور اینستاگرام چیست؟ورود به بخش اکسپلور اینستاگرام، یکی از آرزوهای اصلی صاحبان پیج‌ها و کسب و کارهای اینستاگرامی است

مزايای اکسپلور اينستاگرام

مزایای اکسپلور اینستاگراممزایای اکسپلور اینستاگرام

 

  • تعامل بيشتر با کاربران (این قضیه باعث میشود که شما در بین مردم نفوذ کنید و تاثیر خودتان را روی آنها بگذارید).
  • افزايش واکنش کاربران به کال تو اکشن (CTA) (این روش یکی از جدید ترین راه ها برای کسب درآمد است)
  • افزایش فالوور (هر چقدر فالوور بیشتری داشته باشید، مخاطب بیشتری خواهید داشت و هر چه بیننده‌ی بیشتری داشته باشید فروش بیشتری خواهید داشت.)
  • برندسازی (این مسئله در فرهنگ تبلیغات یکی از مهمترین بخش ها است و وجود شما در اکسپلور اینستاگرام به شما در برندسازی شدیدا کمک میکند)
  • افزايش فروش (شما اگر پیجی دارید که به خاطر تبلیغ محصول تولیدی خود است، بهترین روش برای تبلیغ محصول شما وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام است.)
3 روش ساده و قطعی حذف فالوور فیک + ابزار رایگان!
3 روش ساده و قطعی حذف فالوور فیک + ابزار رایگان!پاک کردن فالوورهای غیرواقعی با یک مشکل دیگر نیز روبرو است اخیرا اینستاگرام محدودیت‌هایی در زمینه‌ی بازدید

چگونه در اکسپلور اينستاگرام ديده شويم

چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟

 

اين روش با ترکيب چندين مقاله تنظيم شده برای کسانی است که ميخواهند پيج خود را از اولين گام ها به شکل درست مديريت کنند و به راحتی وارد اکسپلور اينستاگرام شوند و به تعامل بالايی در پيج خود برسند.

روز 1

تا امروز هر پستی که گذاشته ايد هر فعاليتی که انجام داده ايد را کنار بگذاريد چون از امروز روشی جديد را آغاز خواهيم کرد.

-قبل از شروع هرچيز بايد هدف خود را مشخص کنيد، کاربران هدف خود را بشناسيد:

بايد مخاطبی که قرار است برای او محتوايی درست کنيد و محتوای شما مورد علاقه او است را شناسايی کرده و ارزيابی کنيد چون همانطور که گفتيم اکسپلور جايی است که پست های مورد علاقه افراد مختلف را نشان ميدهد پس بايد قبل از هرچيز محتوای مورد علاقه آن ها را توليد کنيد. سه فاکتور زير را برای شناسايی بررسی کنيد.

  1. چه محتوا و لحنی مورد علاقه اکثر کاربران هدف شما است.
  2. کدام سبک گرافيکی، سازگاری زيادی با کاربران هدف دارد.
  3. چه نوع کپشنی باعث ميشود که کاربران هدف برای پست شما کامنت بگذارند.

-حال نوبت به آناليز پيج ميرسد:

برای فعاليت های پيج خود، زمانِ گذاشتن پست ها، فعاليت های مختلف پيج، شناسايی علايق فالوور های خود بايد فاکتور های زير را نسبت به فعاليتی که تا به حال انجام داده ايد بررسی کنيد.

  1. فالوور های خود را آناليز کنيد. (از نسبت درصد فالوور های زن به مرد)
  2. پست های خود را آناليز کنيد. (کدام پست چقدر تعامل داشته است و دليل زياد و کم بودن آن)
  3. زمان فعاليت کلی فالوور های شما

روز 2

دومين مرحله، داشتن ايده‌ی جذاب برای افراد ديگر و داشتن فکری متفاوت نسبت به رقبای شما است و داشتن ايده هايی که باعث شود شما به راحتی وارد اکسپلور شويد.

-يکی از کار هايی که بايد حتما انجام دهيد اين است که محتوای خود را در فرمت های متفاوت پخش کنيد:

  1. پست های Reels
  2. ويديو های بلند مثل IGTV
  3. گذاشتن پست های فروشگاهی

– استفاده از هشتگ های مناسب زير پست ( هشتگ چيست )

– بايد محتوای شما جذاب و در عين واحد محتوايی باشد که در صفحه‌ی اکسپلور به قدری جذاب باشد که مخاطبين را جذب کند که وارد آن شوند و نگاه کنند. برای پيدا کردن ايده های جذاب ميتوانيد از خود اکسپلور استفاده کنيد.

روز 3

حال طبق اطلاعاتی که داريد شروع ميکنيد به فعاليت ولی بايد نکات زير را در نظر داشته باشيد.

ساخت جامعه‌ی پويا و فعال در اينستاگرام: برای داشتن چنين چيزی بايد به صورت مستمر فعاليت کنيد و فالوور های فعالی داشته باشيد، داشتن جامعه‌ی فعال برای ورود به اکسپلور اينستاگرام بسيار مهم است.

با ساير برند ها و افراد مشهور درحوضه ی خود مشارکت کن: ارتباط شما با افراد مشهور و برند ها باعث ميشود که شما در الگوريتم اکسپلور اينستاگرام برند معرفی شويد و راحت تر و سريعتر وارد اکسپلور شويد.

الگوريتم اينستاگرام را دور نزنيد: به دنبال فالوور فيک يا لايک فيک نرويد و از دور زدن الگوريتم اينستاگرام خود داری کنيد چون وقتی اينستاگرام آن را شناسايی ميکند شما را از بسياری از امکانات خود دور ميکند.

گفته های پايانی در مورد اکسپلور اينستاگرام

نکات نهایی برای اکسپلور اینستاگرامنکات نهایی برای اکسپلور اینستاگرام

 

امروزه جهان مجازی خواسته يا نا خواسته بخش عظيمی از زندگی مارا تحت تاثير خود قرار داده است و ما هم بايد آن را قبول کنيم و حتی از آن برای کسب و کار خود، ارتباط خود و پيشرفت خود در تمامی وجه ها زندگی استفاده کنيم. اميد است که شما نيز محتوای خود را به کمک اين مقاله در اکسپلور اينستاگرام قرار دهيد و اهدافی که داريد در اين زمينه را به آن برسيد.

اين کار تيمی گروه مقصد برای پيشرفت بيشتر کسب و کار شماست، شما ميتوانيد به نوشته های ديگر ما هم در سايت مقصد مراجعه کنيد.

منبع : خرید اکسپلور اینستاگرام 



:: برچسب‌ها: اکسپلور اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1400 | نظرات ()